W celu usprawnienia obsługi opracowaliśmy instrukcję składania zmówień.
5 kroków do sprawnej współpracy
1. Prześlij zamówienie
Prześlij zamówienie na adres:
biuroagmisdruk.pl lub przejdź do oferty - wybierz swój produkt i skorzystaj z formularza wyceny. W zamówieniu powinny być zawarte dane niezbędne do faktury, rodzaj zamawianej usługi i wszystkie szczegółowe informacje.
2. Wycenimy zlecenie
W ciągu 24 godzin wycenimy zlecenie i w razie potrzeby skontaktujemy się aby doprecyzować szczegóły zamówienia i określić termin realizacji.
3. Prześlij niezbędne materiały
Prześlij nam niezbędne materiały potrzebne do realizacji zlecenia:
Studio graficzne- e-mail: studioagmisdruk.pl
ZLECENIE DRUKU - prześlij nam projekt gotowy do druku przygotowany wg. specyfikacji
ZLECENIE PROJEKTU - prześlij nam zdjęcia, loga, teksty niezbędne do stworzenia nowego projektu przez naszych grafików. Jeśli dysponują Państwo prosimy o pliki o jak największej rozdzielczości najlepiej 300 dpi, logotypy w krzywych.
Dane serwera FTP:
- adres - ftp.agmisdruk.pl
- login - prześlemy mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- hasło - prześlemy mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4. Akceptacja projektu
Gdy projekt będzie gotowy skontaktujemy się z Państwem w celu akceptacji lub dokonania korekt.
5. Odbiór produktu
Sfinalizowanie zamówienia, wykonanie i odbiór gotowego produktu.