W celu usprawnienia obsługi opracowaliśmy instrukcję składania zmówień.

5 kroków do sprawnej współpracy

1. Prześlij zamówienie

Prześlij zamówienie na adres:
biuro[małpa]agmisdruk.pl lub przejdź do oferty - wybierz swój produkt i skorzystaj z formularza wyceny. W zamówieniu powinny być zawarte dane niezbędne do faktury, rodzaj zamawianej usługi i wszystkie szczegółowe informacje.

2. Wycenimy zlecenie

W ciągu 24 godzin wycenimy zlecenie i w razie potrzeby skontaktujemy się aby doprecyzować szczegóły zamówienia i określić termin realizacji.

3. Prześlij niezbędne materiały

Prześlij nam niezbędne materiały potrzebne do realizacji zlecenia:

Studio graficzne- e-mail: studio[małpa]agmisdruk.pl  

ZLECENIE DRUKU - prześlij nam projekt gotowy do druku przygotowany wg. specyfikacji
ZLECENIE PROJEKTU - prześlij nam zdjęcia, loga, teksty niezbędne do stworzenia nowego projektu przez naszych grafików. Jeśli dysponują Państwo prosimy o pliki o jak największej rozdzielczości najlepiej 300 dpi, logotypy w krzywych.

Dane serwera FTP:

  • adres - ftp.agmisdruk.pl
  • login - prześlemy mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • hasło - prześlemy mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4. Akceptacja projektu

Gdy projekt będzie gotowy skontaktujemy się z Państwem w celu akceptacji lub dokonania korekt.

5. Odbiór produktu

Sfinalizowanie zamówienia, wykonanie i odbiór gotowego produktu.

© 2020 Drukarnia agmis druk - Michał Sytek - Gniezno